loading

Opel rozpoczyna jedyną w swoim rodzaju kampanię i konkurs #ADAMYOURSELF: „Morze możliwości — dokładnie mój styl”

Wszechstronny, niepowtarzalny, zwycięski — od wprowadzenia na rynek w 2013 roku Opel ADAM...
  • Dwunastomiesięczna kampania internetowa z udziałem dziesięciu blogerów z całej Europy
  • Gwiazdy cyberprzestrzeni stworzą własne wersje Opla ADAMa
  • W ramach konkursu w poszczególnych krajach fani będą mogli skonfigurować ADAMa według własnych upodobań

Rüsselsheim. Wszechstronny, niepowtarzalny, zwycięski — od wprowadzenia na rynek w 2013 roku Opel ADAM zdobywa uznanie publiczności dzięki sportowemu duchowi i stylowemu, europejskiemu charakterowi. Niekwestionowany mistrz personalizacji przemawia szczególnie do młodych — ciałem i duchem. Niezliczone możliwości dostosowania ADAMa do indywidualnego gustu rozbudzają w użytkownikach pasję współtworzenia: producent nie narzuca konkretnej stylistyki — każdy klient może dopracować wygląd pojazdu zgodnie z własnym gustem i wyobraźnią. Uruchamiając nową kampanię połączoną z konkursem #ADAMYOURSELF, Opel tworzy platformę dla pełnych zapału współtwórców. Dziesięciu blogerów z całej Europy tchnie w ADAMa indywidualnego ducha w myśl hasła ADAM & TY.


„Kampania oraz konkurs #ADAMYOURSELF są kierowane do środowiska, w którym fani i przyszli kierowcy ADAMa są najbardziej aktywni — do mediów społecznościowych” — tłumaczy założenia akcji Tina Müller, dyrektor ds. marketingu w firmie Opel. „Podejmując współpracę z gwiazdami internetowej sfery lifestyle’owej, nie tylko zbliżamy się do trendów panujących w grupie docelowej, ale także zachęcamy klientów z tej grupy, aby wyrazili siebie, kreatywnie dostosowując ADAMa do swoich indywidualnych gustów”.

 

12 miesięcy, 10 blogerów, ogrom kreatywności



Roczna kampania rozpoczęła się 3 grudnia w dawnej hali produkcyjnej K48 w samym sercu zakładów Opla w Rüsselsheim. Na miejscu stawili się czołowi lifestyle’owi blogerzy ze Starego Kontynentu: Nilam Farooq (Niemcy), Nicoletta Reggio (Włochy), Victoria Magrath (Wlk. Brytania), Łukasz Jakóbiak (Polska), Caroline Bassac (Francja), Joao Manzarra (Portugalia), Mascha Feoktistova (Holandia), Lorna Weightman (Irlandia) oraz Vanja Milicevic i Jelena Karakas (Serbia).

 

 Opowiedzieli o tym, jak śledzą trendy i co jest obecnie w modzie, a także — dlaczego uważają, że Opel ADAM daje im możliwość pełnego wyrażenia swojej osobowości i kreatywności. Mark Adams, wiceprezes ds. projektowania GM Europe, wraz z zespołem, otworzył przestrzeń kreatywności przed internetowymi celebrytami. Następnie Karl-Thomas Neumann, dyrektor generalny firmy Opel, oraz Tina Müller, dyrektor działu marketingu, powitali gości. Podczas wspólnego spaceru po terenie zakładów Opla rozmawiano o doświadczeniach związanych z ADAMem i wymieniano spostrzeżenia na temat blogosfery w poszczególnych krajach.

 

Wraz z inauguracją kampanii wystartowała strona internetowa www.adamyourself.com, gdzie każdy może zaprojektować własną wersję ADAMa. Jury, w skład którego wejdą przedstawiciele Opla i dziesięciu europejskich blogerów, wybierze najlepszą stylizację z każdego kraju. Na podstawie tych projektów na jesieni 2016 roku rozpocznie się produkcja aut w limitowanej serii „#ADAMYOURSELF”. To nie wszystko: autorzy zwycięskich projektów staną się twarzami kampanii reklamowych w swoich krajach i wygrają stworzonego przez siebie ADAMa.


Do tego czasu blogerzy będą na bieżąco opisywać swoje doświadczenia z ADAMem na specjalnym, poświęconym kampanii blogu. Zgodnie z założeniami #ADAMYOURSELF blogerzy wprowadzą swoich fanów w świat Opla ADAMa, gdzie możliwości indywidualizacji są nieograniczone, a pomysłami i doświadczeniami można wymieniać się na kampanijnej platformie.